2ktor2fan
  » جالب‌ترین ‌نمونه ولایت‌مداری حضرت علامه مصباح‌یزدی

  » just fun
موضوعات
نويسنده
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 148
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 112803
تعداد مطالب : 361
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1





<يران

برای پخش این موزیک در وبلاگتان کد زیر را در وبلاگتان قرار دهید مرکز ارائه دهنده کد موزیک برای پخش این موزیک در وبلاگتان کد زیر را در وبلاگتان قرار دهید مرکز ارائه دهنده کد موزیک تماس با ما
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
توسط رضا از تربت حیدریه کلاس سوم رشته ریاضی فیزیک از مدرسه ی دکتر جمالی ساخته شده است.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» جالب‌ترین ‌نمونه ولایت‌مداری حضرت علامه مصباح‌یزدی

حضرت علامه مصباح‌یزدی به طور قطع یکی از ولایتمدارترین افراد زمانه خود است و شکی هم در آن نیست. یک نمونه‌اش ‌را می‌نویسم تا آنها که مدعی ولایتمداری هستند و جهل می‌گویند و مولوی و ارشادی می‌کنند اوامر ولی زمان را، بفهمند ولایتمداری یعنی چه!

یکی از نزدیکان حضرت علامه می‌گوید:

علامه مصباح‌یزدی 5 – 6 سال پیش خدمت مقام معظم رهبری می‌رسند و حضرت آقا خطاب به ایشان می‌گویند که (نقل به مضمون) شنیده‌ایم زانوی شما درد می‌کند؛ ورزش کنید، چون به شما نیاز است.

از آن روز به بعد حضرت علامه مصباح‌یزدی حتی یک روز هم نشده که ورزش‌شان تَرک شده باشد. حضرت علامه روزی یکی - دو ساعت ورزش می‌کنند و حتی برف و باران و شرایط جوی نامساعد هم نمی‌تواند مانع این کار ایشان شود.

 

اسلام دینی است کامل وجامع ودربرگیرنده همه ابعاد زندگی انسان چه مادی وچه معنوی

حوزه های علمیه به عنوان سکان دار ومبلغ این دین جامع وظیفه ارائه این برنامه ها را به بشریت دارند.

که حقا وانصافا درطول مدت گذشته ازعمر حوزه های علمیه برکات وثمرات بسیاری داشته وهنوز هم دارد

اما هنوزظرفیتهایی وثمراتی هست که بالقوه وجود دارد که حوزه های علمیه هنوز به آن دست نیافته است-هنوز بسیاری ازمسائل وجود دارد که درحقیقت ریشه آن واصل آن دین است اما درحوزه های علمیه روی آن تمرکزی وجود نداشته است وندارد.

دراین بین امام امت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) درصحبتهای متعدد وبسیار پرمغز خود وظایف،ظرفیتها واقدامات لازم انجام نشده درحوزه را گوشزد کردند وبه عبارتی چراغ راه ومنشور طلبگی را تدوین نموده اند.

یکی ازبند های مهم منشور طلبگی مد نظر آقا کرسی های بحث آزاد فقهی است.

امام خامنه ای دردیدار طلاب درسال 89 درشهر مقدس قم:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10346/C/13890729_1210346.jpg

نظریه‌پردازى سیاسى و نظریه‌پردازى در همه‌ى جریانهاى اداره‌ى یک ملت و یک کشور در نظام اسلامى به عهده‌ى علماى دین است. آن کسانى میتوانند در باب نظام اقتصادى، در باب مدیریت، در باب مسائل جنگ و صلح، در باب مسائل تربیتى و مسائل فراوان دیگر

معیشتی ویران

چند صباحی که نه، چند ماهی است کشورهای شمال آفریقا، خاورمیانه و هم اکنون قلب اروپا و آمریکا تظاهراتی با انگیزه های اسلامی، اقتصادی، حقوقی و اجتماعی برپا شده که همه شان در یک اصل مشترک اند، و آن ظلم حاکمان است.

لس آنجلس

شاید ظلم حاکمان در لیبی، تونس، مصر، یمن، عربستان، اردن و بحرین از جهت حکومت دیکتاتوری و عدم توجه به حقوق شهروندی برای ما ایرانی ها معلوم و هویدا باشد اما از آنجایی که


این شماره امتداد را به نام و یاد شهیدانی بسته ایم که امروز حتی در میان خانواده هایشان نام و یادی از آنان نمانده است و دست روزگار و غفلت ما می رود تا غبار فراموشی برخاطراتشان بنشاند؛ شهدائی که هر یک سرداری بودند بی نام و نشان. سلام ما به ارواح پاک و طیبشان...


این چند خط عاشقانه، قسمتی از گفتار دلنشین «سردبیر نشریه امتداد؛ آقا رضا مصطفوی» است، از برگ آخر اولین شماره، از امتداد «1+64»، تحت عنوان«مدتی این مثنوی«تعطیل»شد!»....


امتدادی که چهار ماه در «کانال کمیل» پشت خاکریز دیروز جبهه فرهنگی ماند، خیلی زود از خاکریز امروز، گردانهای عاشورائی و زهرائی(س)؛ سربندهای یاحسین(ع) و یازهراء(س) را بستند و با
 

درآمد: جبهه پایداری برای مدیریت و تبیین گفتمان روشن انقلاب و تفکیک اصولگرایی از «وصولگرایی و وابستگی به منابع قدرت و ثروت»، «جریان انحراف» و «جریان فتنه» طراحی شده است؛ اما برخی این جبهه را به وحدت شکنی و سهم خواهی متهم می کنند. علت اینکه پایه گذارن عالم، با اخلاص و با بصیرت این جریان، آن را حزب ننامیدند، این بود که حزب در ادبیات سیاسی کنونی، باشگاه کسب قدرت سیاسی است؛ اینک کلام امام خامنه ای در ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در جمع اساتید و دانشجویان کرمانشاه:

رابطه تحزب اسلامی و وحدت: «... ما با تحزّب مطلقاً [به هر شکل آن] مخالف نيستيم. اين كه خيال كنند ما با حزب و تحزّب مخالفيم، نه، اينطور نيست. قبل از پيروزى انقلاب، پايه‌هاى يك حزب بزرگ و فعال را خود ما ريختيم؛ اول انقلاب هم اين حزب را تشكيل داديم، امام هم تأييد كردند، چند سال هم با جديت مشغول بوديم؛ البته بعد به جهاتى تعطيل شد. همان وقت به ما اشكال ميكردند كه تحزّب با وحدت عمومى جامعه

بسم رب الحسین – علیه السلام

ابتدا می خواهم از طرف خودم و همه دانشجویان و نخبگان کمی خجالت بکشم.شرمندگی واقعا اتفاق ناخوشایندی است.وقتی رهبر عزیزمان در مودر  کرسی های آزاد اندیشی فرمودند:من صدبار با کم و زیادش تاکید کردم، واقعا شرمنده شدم.یادم است در در دانشگاه سمنان سال 85 هم بیان فرمودند که عملاً آن کارى را که من گفته بودم نه در حوزه و نه در دانشگاه انجام نشده است.

رهبرا از تو به یک اشارت     از ما به سر دویدن

این شعر را بارها گفته ایم و شنیده ایم.اما فقط گفته ایم و شنیده ایم!!

کرسی های آزاد اندیشی را چقدر جدی گرفته ایم؟

میتوان در نگاهی اجمالی به بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) یک نقشه راه برای برگزاری این کرسی های آزاد اندیشی ترسیم نمود.

تعریف:

رهبر عزیزمان بسیار شفاف و واضح در سال 81 در دیدار اعضای انجمن اهل قلم فرق آزاد اندیشی و بی بندوباری را بیان نموده اند تا کسی نتواند حتی اندکی سوء برداشت نماید.

"آزاداندیشى یک حرف و بى‏بندوبارى یک حرف دیگر است. آزاداندیشى این است که

اصولگرایی؛ مفهومی که در سالهای اخیر صدها مصداق پیدا کرده و هر کدام از آن مصادیق خود را تنها تفسیر اصولگرایی می دانند. البته خیلی ها تلاش کردند که این مفهوم عمیق ملعبه دست اهل زر و زور وتزویر نشود اما ظاهرا بالاخره شد.

اصولگرایی نه یک حزب بلکه نوع تفکر و گرایش به اصولی است که انقلاب بر اساس آن تشکیل و بعد از آن تثبیت شد. اصولی که اگر از ابتدا این چنین دستخوش درک و فهم نسبی افراد می شد شاید دیگر فرصتی برای عرضه اندام نداشت اما متاسفانه یا خوشبختانه از انتخابات شوراهای سوم به بعد بود که تبدیل به یکی از دو قطب تصمیم سازی در صحنه های انتخاباتی شد.

در این مدت بعضی سعی کردند با ارائه مطالب تبیینی و آسیب شناسی اصولگرایی خود را

 

بیداری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است.

مردم مسلمان منطقه وشمال آفریقا به پاخواستند برای احیای ارزشهای اسلامی ،برای بدست آوردن دوباره عزت ازرفته خویش،برای ایجاد زندگی الهی،برای داشتن جامعه الهی برای زنده کردن توصیه های پیامبران الهی-به پاخواستند وقیام کردند برای مبازه با ظلم وظالم،برای درهم

نسل خمینی


 
و اکنون قرن خمینی ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, توسط رضا | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي